Cud natury, czyli kosmetyki naturalne.

Kosmetyki naturalne.

Czym są i dlaczego są takie dobre dla naszej cery i organizmu? Mianowicie dlatego, że do ich produkcji używane są w większości (90%-99%) składniki pochodzenia organicznego, vegańskiego i ze specjalnych ekologicznych upraw. Nie zawierają ŻADNYCH sztucznych składników, SLSów, parabenów, oraz składników pochodzących od ropy naftowej – jak np. oleje mineralne czy parafina. Listę z opisem składników szkodliwych znajdziecie tu

Kto z Was czytał mój pierwszy post ten wie, że mam wrażliwą, a do tego mieszaną cerę. Po latach walki z reakcjami alergicznymi i podrażnieniami spowodowanymi używaniem kosmetyków tzw. „drogeryjnych” stwierdziłam, że mam już tego dość i czas na zmiany.

Zaczęłam oczywiście od podstaw, czyli zbierania informacji od innych poszukiwaczek idealnego kosmetyku do pielęgnacji twarzy. I tak odnalazłam portal wizaż.pl gdzie dosłownie utknęłam na kilka godzin, a do którego wracam okazjonalnie, gdy potrzebuję zapoznać się z opinią użytkowniczek o danym kosmetyku.

Później trafiłam na YouTube, gdzie są tysiące różnych filmików z całego świata. Mnie zainteresowały zwłaszcza kanały naszych rodzimych Youtuberek  jak np. nisiaxx83 która dla mnie jest osobą bardzo wiarygodną, bo jest z zawodu i z zamiłowania kosmetyczką, więc po prostu „zna się” 😉 oraz kanał megilounge która na co dzień używa wyłącznie kosmetyków naturalnych, bądź sama je robi z gotowych składników w odpowiednich dla siebie proporcjach. Na obydwa kanały Was serdecznie zapraszam jeśli interesuje Was taka tematyka, dziewczyny mają mnóstwo filmików o takich kosmetykach. Wiele się od nich nauczyłam i dowiedziałam.

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować pewien sklep, który powstał w 2012 roku w Lublinie, a który polecam każdemu kto prosi mnie o radę w sprawie tego czy innego kosmetyku do pielęgnacji. Ten sklep to Cosmeceuticum Obrazek

Dlaczego akurat ten sklep? No cóż, przyczyn jest kilka. Wspieranie lokalnego biznesu, świetne produkty, zarówno gotowe jak i składniki do samodzielnego wyrobu kosmetyków w domowym zaciszu ( jeśli ktoś chce pobawić się w „małego chemika”), pomocna i przyjazna klientowi obsługa, czego bardzo brakuje ostatnimi czasy w branży handlowo-usługowej…jednak przede wszystkim ważna jest dla mnie uczciwość – nie polecę czegoś, co wg mnie jest beznadziejne.W tym jednak przypadku polecam każdemu! Zarówno sklep stacjonarny jak i internetowy

Obrazek

źródło: Cosmetics Charlotte

Mają bardzo szeroki wybór kosmetyków, bardzo szczegółowe opisy przy każdym produkcie, więc nawet jeśli się nie znacie, będziecie mogli dobrać kosmetyk idealny dla siebie. W sklepie internetowym często są promocje! Jeśli zdecydujecie się odwiedzić sklep stacjonarny, to na miejscu uzyskacie rzetelną pomoc w postaci sympatycznego sprzedawcy (pozdrawiam Pana Pawła 🙂 ), który służy informacjami, a jeśli czegoś nie wie, to pozwoli w spokoju poczytać etykiety i zawsze zachęci do wypróbowania jakiejś nowości.

Ze swojej strony mogę Wam polecić to co ja już wypróbowałam, czyli:

 

Organiczny Szampon do Włosów Tłustych – Objętość i Równowaga, Natura Siberica

 

Roślinny Kompleks do Włosów Przeciwłupieżowy, Domowe Receptury

 

Witaminy Życia – Koncentrat do Włosów i Ciała

Z szamponu jestem bardzo zadowolona. Nie uczulił mnie, nie wywołał podrażnienia – wręcz przeciwnie, moje włosy przestały wypadać, zrobiły się miękkie i nabrały objętości. Co do ampułek, to owszem działają, ale dają tylko krótkotrwały efekt i po 2 dniach od użycia ostatniej łupież niestety powrócił. Będę musiała potraktować go czymś mocniejszym (zrobiłam już zamówienie i czekam na przesyłkę; wynikami podzielę się w innym poście). Jeśli chodzi o ten koncentrat witaminowy, to szczerze mówiąc byłam trochę sceptycznie nastawiona jak przeczytałam, że można go używać na włosy i na ciało…ale po kilku dniach stosowania jestem w nim zakochana i polecam. Zarówno na skórę zaraz po kąpieli jak i do pomocy w rozczesywaniu splątanych włosów…Zwłaszcza na lato! Maleńkie drobinki złota w nim zawarte nie są nachalne i pięknie mienią się w słońcu na skórze i włosach.

Dla osób mieszkających w Lublinie mam dodatkową niespodziankę, mianowicie 10% zniżki na produkty w sklepie stacjonarnym Cosmeceuticum!! Jeśli posiadasz aktualny bilet elektroniczny na 30, 90 lub 150 dni okaż go przed dokonaniem płatności, a otrzymasz rabat.

Zachęcam Was wszystkich do odwiedzin sklepu, jeśli nie możecie osobiście, to zapraszam do sklepu internetowego. Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Nawet na prezent dla bliskiej Wam osoby 🙂

Wszystkie kosmetyki zakupiłam sama, więc nie jest to post sponsorowany.

Pozdrawiam,

Joanna M.

One thought on “Cud natury, czyli kosmetyki naturalne.

  1. Wszystko fajne tylko że ja nie mam włosów może coś dla łysych bo czuję się dyskryminowany, a tak a propos może jakiś patent na wyciąganie maluśkich pinów z malutkiej kostki tak żeby nie wyjść z siebie i nie wyrwać przewodów?

Skomentuj

